• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Konsumentkredit

janja

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
13 November 2022
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Ansökte i fredags och blev godkänd på skärmen. Skrev på avtal digitalt i måndags. De ringde för en fråga igår, sen tyst.
Vanligt att det tar lång tid ? Är så nervös.
Mycket som hänger på detta lån.
Lång väntan som tär på mig. Käns som att livet står på paus tills de ger besked.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
94
Poäng
267
Ansökte i fredags och blev godkänd på skärmen. Skrev på avtal digitalt i måndags. De ringde för en fråga igår, sen tyst.
Vanligt att det tar lång tid ? Är så nervös.
Mycket som hänger på detta lån.
Lång väntan som tär på mig. Käns som att livet står på paus tills de ger besked.
Om dom ringde igår så borde dom väl sagt något när dom fått svar på det dom nu vill e veta, alltså hur avslutades samtalet?
 

janja

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
13 November 2022
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Om dom ringde igår så borde dom väl sagt något när dom fått svar på det dom nu vill e veta, alltså hur avslutades samtalet?
Jag svarade på frågorna. Hon skulle vidarebefodra svaren till kreditavdelningen.
Hon sa att jag får sms när/om det betalas ut.
Hon sa med att de kan komma att ställa fler frågor, men då hör de av sig igen isf.
Om de behöver fler kompmetteringar så skickas nya länkar ut.

Nu har det varit tyst i 24 tim.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp